Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Zo kom je dus nooit voor onverwachte extra kosten te staan.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Meer dan 95% van onze producten worden binnen één werkdag bij je thuis afgeleverd.
Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?
Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket of de envelop bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.
Waar vind ik mijn Track & Trace-code?
De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de verzendbevestiging die we je sturen via de e-mail. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.
De Track & Trace-code geeft geen informatie aan; hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
De verwachte levertijd is voorbij; waar blijft mijn bestelling?
In 95% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling via deze pagina checken.